آناهیتا

و تو 1 ساله شدی

1391/9/14 23:41
نویسنده : الهه
267 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم... شیرینم قشنگم  تو 12 آذر یکساله شدی و من هر چقدر فکر می کنم گذر زمان رو نمی فهمم. که چطور این یکسال گذشت و رفت و ما رو جا گذاشت...

حالا تو 2 تا دندون کوچولو داری... راه می ری و کلماتی مثل ماما... دردر.. نه نه نه و به به به معنی غذا رو به زبون میاری... اینقدر شیرین شدی که تصورش تا یکسال پیش برام خیلی سخت بود.

تولدت 12 آذر مصادف با روز یکشنبه می شد که چون وسط هفته بود جمعه 10 آذر یه جشن کوچولوی خودمونی گرفتیم. که خیلی هم خوش گدشت . کیکت رو از ماه بانو سفارش دادم و غذا رو خودم آماده کردم.

برای تو هر کاری هم بکنم ارزشش رو داری ولی من امسال یه جشن کوچولو گرفتم که خودمون و مامان جون. خاله سولی و عمو سامان. و خاله نسیم و عمو فواد بودیم. از حضور همه ممنونیم و از کادوهای خوبشون سپاسگزار.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حانیه
8 مرداد 92 0:12
سلام وبلاگ خوبی داری امیدوارم تمام نماز و روزه هات مقبول حق واقع شه خوش حال می شیم اگه به وبلاگ گل پسر بیایی و نظر بذاری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آناهیتا می باشد