آناهیتا

لباسهای آناهیتای من

1391/1/26 14:03
نویسنده : الهه
257 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم از اونجایی که تو برای همه خیلی عزیز هستی همه هی برات لباس می خرن. تو خیلی لباسای خوشکل داری. من فکر نکنم هیچ بچه ای توی سن تو اینقد لباس داشته باشه. اونقدر همه برات لباس می خرن که دیگه من نی رسم بخرم. حالا بعضی از لباسای خوشکلتو اینجا می ذارم تا بعدن ببینی که چقدر کوچولو بودی.

خاله سیمین از امریکا

مامان جون

ملینا گلی

من این لباسو از همه لباسای توی دنیا بیشتر دوست دارم. چون روزای اولی که بدنیا اومدی و هیچ لباسی اندازت نمی شد این لباس تنها لباسی بود که تو مهمونیا می پوشیدی و برای من خیلی عزیزه. هنوزم بوی نوزادیت رو می ده. این لباس رو ملینا از دبی برات اورد و من عاشقشم.

دایی نیما

خاله سولی

خاله نسیم

دوست بابایی

هما

کفش و جوراب

خاله الهام

مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آناهیتا می باشد