آناهیتا

تولد دو ماهگی آناهیتا

1390/11/12 23:56
نویسنده : الهه
160 بازدید
اشتراک گذاری

تولد دو ماهگی تو با بابایی مصادف می شه آخه تولد بابایی 12 بهمنه... من اونروز تولد دو عشق زندگیمو با هم جشن گرفتم... چون دو ماهت بود دقت دکتر داشتی و باید دو تا واکسن هم می زدی... اونروز روز شلوغی بود... باید مقدمات تولدتون رو می چیدم، تو رو حمام می کردم، برای بابایی کادو می خریدم و... این کارا با وجود تو که فقط دو ماهت بود یه کمی سخت بود. بالاخره تصمیم گرفتم هدیه بابایی رو تلفنی سفارش بدم. یه عطر دیویدف چمپیون سفارش دادم. بعد تو رو حمام کردم.. بعد شیر بهت دادم و خوابوندمت و با نهایت نگرانی در عرض 5 دقیقه توی خونه تنهات گداشتم و رفتم سر کوچه از طلا کیک خریم و برگشتم. یعنی رفت و برگشتو فقط دویدم. وقتی برگشتم دیدم هنوز خوابی و اصلاً نفهمیده بودی من رفتم بیرون. خلاصه عصری که بابایی از سر کار اومد بردیمت دکتر. بازم همه چی خوب بود وزنت به 5800 رسیده بود و دکتر گفت ماشالا وزنت خیلی خوبه. بعد دوتا واکن بهت زد که جیگر مامانی کباب شد. ولی اونشب دختر خوبی بودی و اصلاً اذیت نکردی... مرسی مامانی... خلاصه بعدم برگشتیم خونه و تولد بازی... راستی دیگه مامان جون رفته شیراز و ما تنهایی جشن گرفتیم.

اینم عکسهای تولد دو ماهگیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آناهیتا می باشد