آناهیتا

یه روز خوب عاشقانه

1390/12/14 16:33
نویسنده : الهه
156 بازدید
اشتراک گذاری

چطور می تونم اینروزایی که من و تو توی خونه تنهاییم رو توصیف کنم. به من بزرگترین و عاشقانه ترین لحظه ها رو هدیه دادی. چطور می تونم این احاسی رو که تو به من دادی برات جبران کنم؟ حالا تازه می فهمم که پاکتر و بزرگتر از عشق مادر به فرزند در تمام دنیا وجود نداره. بی هیچ چشمداشتی دوستت دارم و بی دریغ تمام عشقم رو به پات می ریزم. با گریه ات غم به دلم می یاد و با خندت همه غمهای دنیا از دلم می ره.

وقتی دردی داری با تمام وجود از خدا می خوام که دردت به جون من بره و اگر لحظه ای شادم شادیم رو برای تو می خوام. با همه وجودم از خدا قدر دانی می کنم که به من قدرت داد که بتونم بهت شیر بدم، چرا که در هنگامشیر دادن به تو لذتی رو تجربه می کنم که با هیچی عوضش نمی کنم.

عشق من لحظه هایی که خوابی آنقدر زیبا می شی که تحمل این همه زیبایی در توان من نیست فقط سعی می کنم که با عکسی اون لحظه رو جاودانه کنم. اونقدر در کنارت احساس آرامش می کنم که گاهی یادم می ره دارم توی این دنیای پر هیاهو زندگی می کنم و 2 ماه دیگه باید برم سر کار. عزیزم همه عشقم تقدیم به تو که بزرگترینی و عزیزترین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آناهیتا می باشد